Sunday 27 July 2008

AIR GAMAT PERLIS



Membuang kekotoran, lemak, lendir melalui najis, kencing dan kahak.
Mampu mengatasi masalah kesihatan anda sekeluarga walaupun sudah 'KRONIK' . Amat baik kepada yang menghadapi masalah jantung, paru-paru, hati, buah pinggang, kanser dan kanser kulit, resdong, batuk berkahak, lenguh kebas dan berbisa serta pelbagai penyakit.

Dengan pelbagai kekotoran, lendir, lemak dan kahak dapat dikeluarkan melalui najis, kencing dan kahak, InsyaAllah pelbagai penyakit akan selesai. Perjalanan darah akan menjadi lancar kerana kalsium gamat akan bertindak menghapuskan apa saja kekotoran yang menghalang perjalanan darah, angin dan air di dalam saraf, injap dan kulit anda.

Kepada yang mudah terkejut dan berdebar-debar serta mudah gemuruh, perokok, kanak-kanak yang bermasalah, mereka perlu minum AIR GAMAT PERLIS untuk penyelesaian dalam masa yang cepat, mudah dan murah. Untuk yang bermasalah jantung, paru-paru, buah pinggang kronik, ambil lah produk ini kerana kesannya amat baik dalam masa yang begitu pantas tanpa kesan sampingan... Insya Allah !

======================ARAHAN====================
4/5 sudu besar untuk pertama kali dicampur dengan sebarang minuman harian. Hari berikutnya perlu 1 sudu besar pagi dan 1 sudu besar petang.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>HARGA<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

HARGA SEBOTOL DILABEL:
SM: RM16.90/ SS: RM18.90/ S'PORE: S$8.50/ BRUNEI: RB8.50/ THAILAND: TB25.00

Harga untuk 1 botol hingga 11 botol adalah termasuk caj pos.Harga 12 botol keatas RM11 sebotol (automatik dilantik agen)..untuk kawasan lembah klang dan KL caj penghantaran RM10. terus ke tempat anda (by hand / COD). Kawasan selainnya caj penghantaran adalah tertakluk kepada caj Pos Laju.Bagi Sabah & Sarawak caj tambahan setiap botol dikenakan sebanyak RM2..

1 botol = RM 16
2 botol = RM 30
3 botol = RM 42
4 botol = RM 52
5 ke 8 botol = RM 12 per botol
9 ke 11 botol = RM 11.50 per botol
12 botol keatas = RM11 per botol
30 botol percuma 1 botol KH KOPI atau BRAINIC PXC450


ORDER

Nama:*
Tel. No.*
Alamat:*
Kuantiti KH KOPI (botol)*
Kuantiti KH KOPI (kotak)*
Air Gamat Perlis:*
Brainic PXC450*
Bukti Pembayaran dan Bank:
Verification No.:*
contact form faq verification image

HTML form powered by 123ContactForm